Husbilsklubben.se - FRITID PÅ HJUL -  
dejt i stockholm nätdejting presentation ideas nätdejting p1 xl dejting appar flashback forum

Gå tillbaka   nätdejting första dejten aktiviteter nätdejting första dejten mat nätdejting första dejten aktivitet > nätdejting första dejten middag gratis dejting tjejer > dejtingsida flashback
gratis dejt tips gratis dejtingsajter flashback inlägg Multimedia TV,Radio,DVD o dylikt diskuterar vi här

Svara

dejtingsida för rika dejtingsida för unga
TV vs laptop???
Gammal
FD.HBK Medlem 2013

Camilla o Svens avatar

Hemvist: Östersund
Ålder: 50
dejtingsajter bi quyet TV vs laptop??? - 2008-04-25, 20:55

Har en kanske korkad fråga men med risk för att bli idiotförklarad ställer jag den ändå.
Jag har köpt en SUPERNOVA anten till bilen och ska nu bestämma mig för om jag ska köpa en tv eller använda datorn som tv. Frågan är...hur får jag ström till datorn som ju inte kan gå på 12v????? Klarar en inverter av att driva datorn från bildens bodelsbatteri?

Vill ju inte vara beroende av att stå på ström för att se OS i sommar!

Camilla

Svara med citat Snabbsvara på det här inlägget
Sv: TV vs laptop???
Gammal
nätdejting presentation zen HBK Web

Gunnars avatar

Hemvist: Malmö
dejting på iphone ios 8 Sv: TV vs laptop??? - 2008-04-25, 21:04

Oavsett om du ser TV på laptopen eller på vanlig TV så klarar du dig knappast utan tillgång till 220volt om du skall titta mycket på OS.

Det finns konverter som omvandlar 12 volt till 19 som datorn brukar behöva. Bland andra så har Kjell o Co en (art. 44-473) på 120 watt för kr 439,- . Det finns en billigare på 70 watt men den håller inte.

dejt stockholm aktivitet dejta distans csn - Go soft -
bästa dejtingsidan 2013 bästa dejtingsidan 2015 - Fritidsförvaltare -
bästa dejtingsidan flashback dejting för miljonärer Det du önskar att du borde ha gjort
dejtingsidor för muslimer malmö dejtingsajter bi den är ännu inte försent att genomföra!

dejting på iphone ipad Följande 2 användare säger Tack till Gunnar för detta inlägg:
Gammal
nätdejting krönika aftonbladet HBK Medlem

Hemvist: Kiruna
dejtingsajter bi utvecklare Sv: TV vs laptop??? - 2008-04-25, 21:15

Det finns inga korkade frågor.Det finns växelriktare i massor av storlekar. Fick ett tips av någon i klubben som sa att dejtingsida happy pancake mobil har en liten på 75 watt.Artikelnummer 51 31 75-8C Pris 139 kronor. Titta på din transformatorn så står det hur mycket den förbrukar.Står det ex 3.5 A så gångrar du 3.5 gånger 12. Summan blir i detta fallet 42 w Blir summan under 75w så skall den klara av att driva din dator. Detta gäller transformatorn ovan. Hoppas du förstår min beskrivning

dejtingsajter bi ut Följande Tackar peter nilsson för detta inlägg:
dejta 16 åring död (2008-04-26)
Gammal
dejtingsidor för muslimer gris HBK Medlem

Carina och Jans avatar

Hemvist: Kungsbacka
Ålder: 55
dejta gratis ziehen Sv: TV vs laptop??? - 2008-04-25, 22:35

Till avdelningen för dumma frågor
Min datorladdare är 3,5 A men utspänningen 19 V. Det bör väl vara den spänningen på apparaten som ansluts som styr om det klarar sig och inte batterispänningen på 12 V.
Hälsningar Jan

bästa dejting app lösenord Följande Tackar Carina och Jan för detta inlägg:
dejta en 16 åring (2008-04-26)
Gammal
FD.HBK Medlem 2008

Hemvist: Kungsbacka
dejta 15 åring jobba Sv: TV vs laptop??? - 2008-04-25, 22:41

Jan.

3.5 amperé gånger 19 volt betyder att din laptop drar nästan 70 watt.

Dvs du behöver köpa en 12 till 19 volts konverter som klarar den effekten.

Mvh
Dag

dejta 15 åring sova Följande Tackar Hundvakten för detta inlägg:
Gammal
dejtingsidor för muslimer griskött HBK Medlem

Hemvist: Kiruna
dejta 15 åring död Sv: TV vs laptop??? - 2008-04-25, 22:41

Ja
Ha det

dejtingsida australien visum Följande Tackar peter nilsson för detta inlägg:
Gammal
FD.HBK Medlem 2009

Hemvist: Linköping
seriös dejtingsida för äldre Sv: TV vs laptop??? - 2008-06-13, 15:08

Jag använder min laptop (Vaio VGN-A497XP) även som TV. Konvertern berättar att den ger 19,5v och 4,7Amp (borde bli ca 91W). När jag använder den som TV vill jag koppla in extern ljudanläggning som drar 120W samt digitalboxen, som jag inte vet vad den kräver, men det kan väl inte vara alltför mycket, säg 50W, alltså omkring 260W.

Nu funderar jag på att köpa en inverter med "riktig" sinusvåg så att inte grejorna pajar. Har hittat både 300W och 600W hos både Conrad och Elfa. De stänger av sig själva när inspänningen från batteriet blir för låg och priserna är överkomliga (mellan 1.500:- och drygt 2.000:-).

Nu till min fråga.

Hur länge kan jag ha de nämnda grejorna igång innan de slocknar och jag måste ladda bodelsbatteriet? Jag har sett någon formel för det någonstans i forumet men hur jag än letar nu så hittar jag det inte.

//Roger

Senast redigerad av Roger Medin den 2008-06-15 klockan dejta thailändskor gratis 12:02.

Svara

nätdejting presentation video gratis dejting hemsidor populära chatt appar > dejtingsajt happypancake com populära dejtingappar > dejting i norrköping zoo

gratis dejting usa « populära dejtingsidor flashback | gratis dejtingsajter flashback forum dejta 15 åring påkörd »

Ämnesverktyg
Visningsalternativ
Linjär visning dejtingsajter bi an Linjär visning

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
dejting appar flashback x4 dejta gratis yrkesutbildningar populära dejting råd Lelle_22 populära dejting regler Multimedia konsekvenser av nätdejting exempel 3 dejta på nätet youtube 2008-12-31 bästa dejtingsidan för äldre ut 14:17
gratis dejting linje nätdejting första dejten kyss dejtingsida helt gratis youtube Stina/Rolle dejtingsida helt gratis yrkesutbildningar Internet o Dator gratis dejting eu 6 gratis dejtingsajter flashback skvaller 2008-05-27 dejting nummer gratis 13:26
bästa dejtingsidan för äldre namn nätdejting första dejten kläder seriös dejtingsida gratis Gurra gratis dejtingsida flashback Navigering gratis dejtingsida norge 21 gratis dejting stockholm 2008-05-15 bästa gratis dejtingsidan 19:16
dejtingsida australien oktober dejta någon med adhd hjälp populära dejting jönköping mikkis populära dejting jämtland Navigering populära dejting sidor 19 gratis dejting telefon mobil 2008-01-02 gratis dejting telefon modelleri 05:43
dejtingsida australien tid dejtingsidor gratis ziehen kristna dejtingsajter gratis GöranH kristen dejtingsajt badoo Navigering dejtingsida australien pris 7 gratis dejt chatt 2007-01-28 gratis dejtingsajt 19:35

Program från vBulletin® Copyright ©2000 - 2017, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright ©2005-2015, Husbilsklubben.se eller respektive Författare

gratis dejtingsajter flashback tekst Bankgiro: 5262-9615 IBAN: SE0850000000054171005892 BIC: ESSESESS